Eerste week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Ellen Verheij - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Ellen Verheij - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Ellen Verheij

Blijf op de hoogte en volg Ellen

10 Januari 2014 | Curaçao, Willemstad

Vandaag zijn we er 8 dagen en mijn eerste week stage zit er ook op.
Maandag kwamen we om 06.45 uur aan en we hadden geen flauw idee wat we moesten verwachten.Veel kinderen waren er al maar nog niet alle leerkrachten, dus we moesten nog even wachten. Om 07.15 uur ging de bel en omdat het de eerste werkdag was na de vakantie, verzamelden alle juffen in een lokaal (en wij natuurlijk). Ze wensten elkaar allemaal gelukkig nieuwjaar en vonden het geweldig elkaar weer te zien, wij werden gelijk wakker door het lawaai wat ze met z'n allen maakten!
Er werd gevraagd of we een voorkeur hadden voor een groep. Ik ben in groep 6C terecht gekomen waar ik blij mee ben! Er zijn Antilliaanse juffen maar ook Nederlandse juffen, ik zit bij een typisch Antilliaanse juf waar ik erg blij mee ben; dat is anders dan anders en dat is onder andere een reden waarom we hier zitten!
Het is een hele grote school, ze hebben 3 groepen 1, 3 groepen 2, enz.
De sfeer is fijn, de juffen zijn erg leuk en heb het naar mijn zin!
En... Wat natuurlijk ideaal is: we zijn om 12.30 uur KLAAR!

Woensdag avond zijn we voor het eerst wezen stappen wat erg gezellig was. Morgen gaan we naar een feest op Klein Curaçao, wat 24 uur duurt dus ik ben erg benieuwd hoe fit ik zondag ochtend ben als we terug komen! Heb er in ieder geval heel erg zin in.

Deze 3 maanden gaan geweldig worden, dat is een feit :)

Ayooooo dushi's!

  • 11 Januari 2014 - 21:09

    Carla:

    Fijn dat je het naar je zin hebt!
    Het wordt vast een leerzame periode, geniet ervan.
    Kusje Carla en Harro

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen

Actief sinds 28 Dec. 2013
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 4418

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 28 Maart 2014

Curaçao!

Landen bezocht: